Uravstemning er godkjent
I forbindelse med nylig gjennomført uravstemning, har resultatet blitt oversendt LO og godkjent. Dette betyr at oppgjøret kan bli iverksatt og sendt til lønn.
Klubben har vært i dialog med bedriften og de tror at de skal rekke unna slik at etterbetalingen kommer på juli lønn.
Det endelige resultatet vil legge ut når vi mottar det, men på grunn av ferieavvkling har vi foreløpig kun mottatt tilbakemelding om at oppgjøret er godkjent.
